#11

20:09

Baglyos köröm :D
Az alapját egy türkiz színű körömlakkal vittem fel, majd a bagoly alapját a szürkével kentem át., majd fehér színnel kialakítottam a szemét és a még meg nem száradó lakkra felvittem a kis bogyókat, ha megszárad óvatosan kenjük le még egyszer fehérrel és lehet folytatni a bogyó rakását. A többi bogyó előtt lefedtem még egyszer szürkével, majd fogpiszkáló segítségével (benyálazott fogpiszkáló) megformáztam a baglyot. A kész baglyot pedig átkentem átlátszó fedőlakkal.
A szíveket ugyan úgy csináltam, de az sokkal egyszerűbb. Ha nincs türelmed az ilyenekhez ne nagyon kezdj hozzá, mert ez nagyon is türelemjáték, de egy egyszerűbb alakot meglehet próbálni, nem olyan nehéz.:)





You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. Te „elvetemült” vagy, nem semmi alkotás, gratulálok :-)

    VálaszTörlés
  2. Huh, van türelmed :) ügyes vagy nagyon :)

    VálaszTörlés
  3. djkaty köszönöm!:DD
    Monika az nagyon sok van köröm téren :D köszönöm:))

    VálaszTörlés

Born Pretty Store

Weheartit