#26

18:00

Jelentkeztem Ingridnél a Manikűrvadászatra, ami annyit tesz, hogy a jelentkezők közül ki lett sorsolva, hogy ki kitől választ egy manikűrt, amit megcsinál. Én Marcsitól választhattam. Alig tudtam eldönteni, hogy melyiket csináljam meg, de végül ezt választottam: http://mariasnail.blogspot.hu/2013/06/146-final-exam-manicure.html
Nem pont ugyan így csináltam meg, de szerintem egész jó lett ahhoz képest, hogy a pillanatragasztóm tönkre vágta az egészet..:/


Az alap lakkra felvittem a lila színű lakkot, majd amikor megszáradt ecsettel megfestettem a fekete lakkal
a háromszögeket, utána pillanatragasztóval felvittem a strasszköveket.
(ne próbálja ki senki, mert a strasszkő elveszti fényességét ha rákerül, és befehéredik tőle a széle, ami rontja a szépségét)
A végén átkentem átlátszó fedőlakkal, hogy tartósabb legyen.



You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Jó lett! :) Viszont a pillanatragasztó helyett én mindig sima átlátszó lakkot használok, fedőlakkal fixálom, és akkor is fent marad sokáig, próbáld ki majd úgy is! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi:) Amúgy nem tudom honnan jutott eszembe a pillanatragasztó, de nagyon elrontottam vele..:S
    Legközelebb úgy fogom csinálni!

    VálaszTörlés

Born Pretty Store

Weheartit