#31

22:19

Ezt a manikűrt egy barátnőmnek készítettem el, aki már akkor belefáradt, amikor a fél kezén lévő körmei sem voltak még készen, így a szélét sem engedte már lemosni.:'D

Elsőnek az alap lakkra festettem az alap színeket, majd amikor megszáradt:
  • A párducos: a lilára türkiz színűvel pöttyöztem, majd fekete vékony ecsetű lakkal rajzoltam meg.
  • A fekete: az alap lakkra átlátszó lakkot festettem, majd egyesével a kis kaviár gyöngyöket, fogpiszkáló segítségével a helyükre illesztettem.
  • A színes: elsőnek türkiz színű lakkal húztam egy csíkot középre, majd a két szélére lilával húztam meg. A kis gyöngyöket ezen is fogpiszkálóval, egyesével raktam ki.
  • Háromszög: a türkiz lakkra húztam feketével három csíkot.
  • Zebramintás: a türkiz lakkra húztam egyenletlen csínokat.
Legfontosabb: A gyöngyöket MUSZÁJ ÁTFESTENI ÁTLÁTSZÓ LAKKAL, mert a színük nem fog lekopni és tartósabban rajta fognak maradni a körmön. Amúgy minden körmöt át kell festeni átlátszóval mert ezeket is tartósabbá teszi.
    Lámpa alatt:

    Lámpa nélkül:




You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Uh, rengeteg munka lehetett vele, sosincs türelmem körmöt festeni, viszont nagyon szép lett :)

    VálaszTörlés
  2. Nem kis idő telt el vele:D Köszönöm:)

    VálaszTörlés

Born Pretty Store

Weheartit