#37

19:34

Kék-ezüst köröm

Mióta megkaptam az ecsetkészletem, azóta szerettem volna kipróbálni ezt a technikát, de mindig csak halogattam. Most azonban valami egyszerű megoldással akartam elkészíteni a körmöm, így megcsináltam ezt. Kicsit féltem vele, nehogy elrontsam, de valami nagyon könnyű és ráadásul még mutatós is.

Szóval elsőnek felvittem az alap színt, majd az ezüst színt egy darab műanyagra cseppentettem és  ilyen nem tudom, hogy hívják ecsetet belemártottam a kicseppentett ezüst színbe, úgy, hogy a végét érje és ráfestettem a körmömre. Hamar megszáradt, átlátszó lakkal lefedtem, hogy tartós legyen.:) (Nem most csináltam, körülbelül 8 napig is ugyanúgy nézett ki, csak kicsit lenőtt, de semmi baja sem volt.)

(kép forrása google, mert lusta voltam lefényképezni az enyémet.:D)




You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Ez nagyon jó lett!!! Ma ez a harmadik technika , ami nagyon megragadja a fantáziámat! Na ezt is biztos , hogy meg fogom csinálni :)

    VálaszTörlés
  2. Hű ez nagyon tetszik! Be fogok szerezni egy ilyen ecsetet! Szerintem ezt is legyező ecsetnek hívják, de a körmös cuccokhoz nem nagyon értek sajnos.
    puderpuffni.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik:D Tényleg lehet, hogy legyező ecsetnek hívják.:D Én már neveztem mindennek, de megértették úgy is.:D Próbáld ki te is:)

      Törlés

Born Pretty Store

Weheartit