#44

19:47


Ismét jelentkeztem Manikűrvadászatra, ami annyit takar, hogy más bloggertől kellett választani manikűrt és azt kellett elkészíteni illetve változtatással is lehetett csinálni.:) Most Lora hirdette meg, amire nagyon sokan jelentkeztünk. Én Mannától választhattam manikűrt. Annyi sok szép körmöt csinált már, hogy nem tudtam eldönteni melyiket is alkossam újra, de végül ezt választottam. Remélem tetszeni fog.:)

 Hüvelyk ujj: Az alap lakkra felvittem félig a fekete lakkot, majd a kék lakkot, végül míg meg nem száradt belenyomogattam fogpiszkáló segítségével a flittereket.
Mutató ujj: Ugyan úgy csináltam, mint a hüvelyk ujjamat, csak itt hosszában feleztem meg a színeket.
Gyűrűs ujj: Az alap lakkra felvittem a kék lakkot, majd amikor megszáradt megvittem rá a fekete körömlakkot és míg meg nem száradt belenyomkodtam a flittereket.
Végül az egészet átfestettem kék csillogós fedőlakkal.:)







You Might Also Like

14 megjegyzés

Born Pretty Store

Weheartit