#49

16:17

 Holo-csillámos köröm:)

 Nem tudom, hogy mennyire látszik a képeken a holo csillogás, mert élőben ennél szebben csillogott.. A pici körömlakkról annyit, hogy nem mindig kell lenézni a névtelen/ill. olyan márkával rendelkező lakkokat, amiket nem ismerünk, mert ebben kellemesen csalódtam. Két rétegben adja vissza igazán a színét, de nagyon hamar megszáradt, csodálkoztam is rajta..

Elsőnek az alap lakkra felvittem a színt két rétegben, majd amikor megszáradt, a holo lakkot vittem fel egyenletesen, hogy mindenhova kerüljön csillám. Nem tettem rá átlátszó fedőréteget, mert szerintem ez a lakk is megtette azt a hatást..:)






You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Olyan ez a Moyra, mint az essence hello holo. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kicsit nagyobb csillámokkal van ez, de hasonló.:D

      Törlés

Born Pretty Store

Weheartit