#57

21:43

Díjakat kaptam*-*

2 díjat is kaptam, de egy bejegyzésben szerettem volna ezeket kitenni..:)



Elsőnek is ezt a díjat kaptam leghamarabb a Testvérkódex blogtól. Köszönöm még egyszer, hogy visszaküldtétek nekem!:D A bejegyzésük a díjról.:)

Szabályok:
Írj 11 dolgot magadról!
Válaszolj 11 kérdésre!
Írj 11 kérdést!
Küldd tovább 11 embernek! -Ezt nem teljesítem, mert abból csak egy hatalmas körforgás lenne, aminek nem lenne értelme.:/

11 dolog magamról:
1. Imádok olvasni! A nyáron jöttem rá erre, mert egyszer unalmamban letöltöttem egy könyvet, ami az SzJG 1. része volt és azon vettem észre magam, hogy aznap csak a gép előtt ültem és másnapra ki is olvastam a könyvet.. Aztán 3 hét alatt az egész sorozatot kilőttem.:D
2. Minden zenét szívesen hallgatok, kivéve a magyar zenéket.
3. Lusta vagyok.
4. Mivel infós osztályban tanulok, ezért többnyire értek a számítógépes dolgokhoz.
5. Utálom azt, amikor belém fojtják a szót és nem engedik, hogy végig mondjak dolgokat.
6. Gyűjtögető életmódot folytatok, mint az őskori emberek.:D Mindent megtartok, semmit sem dobok ki, mert mindig azon az elven vagyok, hogy hátha jó lesz még valamire.
7. Fogalmam sincs a jövőmről.
8. Álmodozó vagyok.:D
9. Mindig a tökéletest akarom. Ha csinálok akármit, mindig addig csinálom, amíg azt nem gondolom, hogy ez így tökéletes. Már a körülöttem lévő emberek rám szólnak, de hidegen hagynak emiatt.:D
10. Imádok magam készíteni dolgokat.:)
11. Feladok dolgokat. Mivel lusta vagyok, így sok dolog van, amibe belekezdek, de nem fejezem be.. Idegesít a dolog, de egyszerűen nem érzek késztetést arra, hogy tovább csináljam.. Azt hittem a blogolás is így lesz, de idáig még nem adtam fel.:)

Válaszolj 11 kérdésre:
1. Melyik a kedvenc körömlakkod? Nincs kedvenc körömlakkom, nem tudok választani közülük.:D
2. Ki a kedvenc bloggered? Kedvenc bloggerem sincs, de nagyon sok blogot olvasok.:)
3. Milyen színű a szemed? Barna.
4. Milyen zenét hallgatsz most/mostanában? Mindig másat.:)
5. Tudsz főzni? Ha le van írva egy recept értelmesen, akkor azt megtudom csinálni.:D
6. Mit olvasol most/olvastál utoljára? Most fejeztem be Leiner Laura Bábel című könyvét, ajánlani tudom mindenkinek!:) 
7. Mi a kedvenc sminkmárkád? Miss Sporty, Essence, Catrice, Rimmel stb..
8. Miben szoktál aludni? Hálóing
9. Van magazin előfizetésed? Cosmopolitan.:)
10. Van valami érdekes hobbid (nem megszokott, hétköznapi)? Érdekes hobbi.. Most jelenleg a körömlakkozás, olvasás, körmös dolgok gyűjtése, DIY dolgok készítése, sorozatbámulás.:D
11. Mi a háttérképed a gépeden? A cicám:)



A másik ilyen díjat Körömlakkok01 blogtól kaptam, ismét visszaküldésre.:D
Nem írok még 11 dolgot magamról, mert nem jut eszembe több ilyen 'érdekes' információ rólam, de a kérdésekre válaszolok:

1.Milyen településben élsz? Egy kisvárosban.
2.Szereted a városod? 'Enyhén' utálom.:'D
3.Eredeti hajszíned? Barna.
4.Van háziállatod? Van egy cicám.:)
5.Mióta blogolsz? 2013. január 26-ától.:D
6.Milyen gyakran fested a körmöd? Hetente..
7.Hány évesen kezdtél el körmöt festeni? Úgy voltam idáig a körömfestéssel, hogy ha volt kedvem kifestettem valamilyenre, aztán addig maradt rajtam, míg le nem pattogzott. De normálisan festeni a körmöm ebben az évben kezdtem el.:)
8.Van legeslegjobb barátnőd? Van.:)
9.Volt már valaha műkörmöd? Soha! És nem is lesz.:D
10.Mi az álmod? Nagy titokban tartom.:D
11.Hiszel a szellemekben? Ez fogós kérdés, amire még én sem tudom a választ..:D


Köszönöm még egyszer, hogy gondoltatok rám!:)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Born Pretty Store

Weheartit