#77

18:04

Nagy csalódás..

Nemrégen venni akartam egy rózsaszín lakkot, így mikor megláttam ezt a 'kínai figurás' (vagy nem tudom minek nevezzem) lakkot jól megnéztem a címkéjét, ami tökéletesen olyan rózsaszín volt, amilyet szeretnék és a boltban is teljesen olyan színe volt, mint a címkén, ezért meg is vettem gondolkodás nélkül.. Üvegben kicsit sötétebbnek tűnt, de gondoltam felkenve másabb lesz. Amikor elsőnek felkentem az alaplakkra, nagyon átlátszó volt, teljesen átlátszott a körmömön, majd a harmadik rétegben volt normális a fedése. Hamar megszáradt, legalább is a felülete, ezért az ADEN csillámos lakkját felvittem rá, gondoltam jól mutatnak majd együtt.. A csillámos lakkot is két vastagabb rétegben vittem fel, hogy szebben mutasson a körmömön. Amikor ez is megszáradt vittem fel rá fedőlakkot és kimentem a napsütésbe.. Mit látok!? Ez nem is rózsaszín. Kicsit feldühített ez az egész, le is akartam mosni, de mégsem tettem, mert a csillámos lakk annyira tetszik rajta, hogy kár lenne érte..:)
Megfogadtam magamnak, hogy névtelen lakkot sohasem fogok anélkül venni, hogy kipróbálom elsőnek normális fényben. Nem volt drága a lakk, megérte szerintem, de nagyon megtévesztett a színe..




Ti jártatok már hasonlóan?:)

You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. Szerintem tök szép szín! Ez az ADEN lakk amúgy most akciós az adenshopban, egyet fizet kettőt kap akció van az összes csillámos lakkra :)

    VálaszTörlés

Born Pretty Store

Weheartit