#92

20:29

LFP-Fantázialények

Erre a kihívásra másodjára jelentkezek (előző forduló), aminek mostani házigazdája You You volt.:) 
Nagyon megtetszett a téma, szinte tudtam egyből, hogy Pusheen cicát fogom megjeleníteni a körmeimen.
Remélem tetszeni fog!:)




Elsőnek az alap lakkra felvittem a fekete kaviár-bogyókat a cica alakjába, majd a szürke illetve a motor színével megegyező színekkel befestettem. Ez után a többi részt is megcsináltam, majd a Moyra homoklakkjával körbefestettem a kimaradt részeket.:)








You Might Also Like

23 megjegyzés

  1. Ez a cica olyan cuki és ez a kidolgozás, mint a többi manikűrödnél is megjelenik a türelem és az elegancia. *-*

    VálaszTörlés
  2. Uristen olyan édes lett! Brutál jó! :D

    VálaszTörlés
  3. Iszonyat aranyos lett! :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon aranyos lett! :)

    VálaszTörlés
  5. olyan cuki, hogy belehaloook. :D:D

    VálaszTörlés
  6. Névtelen21:57

    óóóh tejóságoség! Fantasztikusan jó, mint mindig! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik! És a körmöd alakja is iszonyúan jó és szívem szerint nekem is ilyen lenne, de sajnos ha nem kocka, akkor egyből betörik... Műkörmöt, géllakot nem szeretnék, így marad a kockaköröm. :)
    De ez a mani elképesztő!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:) nekem nem törik be, mindig is kör alakban reszeltem és most ezért nem törik be.:D

      Törlés
  8. Névtelen13:42

    Nyalom a kezedet nagyon ügyes vagy hétvégén disznót vágunk fesd már ki a körmét!!!! :DD Viccen kívül a kisjényom a Hürrem hal megfele a technikádét...hajak..meg :DDJó szép Cuki aranyos...Te vagy a gyógyír a betegségemre!!! *-*

    VálaszTörlés
  9. Névtelen13:44

    atya úr isten ez olyan szép lett h beszakad a körömágyam :) mániám lett a te munkáid elképesztő hogy milyen cukikat tudsz csinálni !! nagyon rem sokáig meg marad a tehetséged a jó Isten vezessen utadon ehez :) üdv:Nigar asszony

    VálaszTörlés
  10. : DDDD Nigar asszony : DDD

    amúgy tényleg annyia cuki!!! mikor megláttam, ááá mondom ezt nem hiszem el!!! : DD mennyire aranyos, nagyon jó ötlet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen..:D Két osztálytársam nagyon belejött a komizásba:DD
      Köszii:))

      Törlés
  11. Fantasztikus lett! :O *-*

    VálaszTörlés
  12. hát ez hihetetlenül cuki lett, imádom:D

    VálaszTörlés

Born Pretty Store

Weheartit