#127

17:14

Világos rózsaszín tele flitterrel

Már rég volt a körmeimen világos körömlakk, ezért most mindenképpen egy ilyet szerettem volna készíteni. Sajnos a kép nem adja vissza a valóságot, mert mire kész lettem a manikűrrel, addig besötétedett, így egy led-es lámpa segítségével fényképeztem le. Az alapra egy világos rózsaszín lakkot vittem fel, majd amíg meg nem száradt, fogpiszkáló segítségével rakosgattam a körmeimre ezeket a kis hatszögletű flittereket. A mutató ujjamon csak sima alaplakkra vittem fel két színben a flittereket. Ezek után átlátszó fedőlakkal fixáltam az egészet.:) 



You Might Also Like

6 megjegyzés

  1. tök jó lett :D mehetett volna a gyűrűsre is flitter ;)

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
  3. szép nagyon :))

    VálaszTörlés
  4. Imádom a manikűrjeid :) Gyönyörű! ha gondolod nézz be hozzám, nyereményjátékom van: http://judymuhely.blogspot.hu/2014/11/nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen mindenkinek!:)

    VálaszTörlés

Born Pretty Store

Weheartit