#148. NOTD narancs-lila

16:11


Mostanában egyre gyakrabban nyúltam az élénkebb színekhez. Ez az időjárásnak is köszönhető, ami remélem, hogy még jobb lesz hamarosan. Nagyon kíváncsi voltam hogy is nézhet ki a lila és a narancssárga együtt, azelőtt pedig nem mertem volna ezt a két színt együtt használni. Mindegyik körmömön narancssárga alap van, erre kerültek a díszítések. A középső és hüvelykujjamnál az omre elkészítéséhez szivacsos technikát használtam, majd fekete lakkal csíkokat húztam és arany színű félgyöngyökkel díszítettem. A gyűrűs ujjamnál a megszáradt lakkra celluxszal háromszöget formáltam és arra vittem fel a lila lakkot, utána fekete csíkokat rajzoltam és itt is díszítésként egy félgyöngyöt használtam.:)

You Might Also Like

5 megjegyzés

  1. Nagyon jól néz ki ez a két szín együtt :)

    VálaszTörlés
  2. Stunning, just stunning! Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    VálaszTörlés

Born Pretty Store

Weheartit