#160. Crystal Nails színjátszós lakk

14:40


A Rossmannban találtam egy Crystal Nails-os állványt, gondoltam, hogy jobban szemügyre veszem a lakkjait, mert idáig nem nagyon ismertem a márka körömlakkjait, csak az agyon reklámozott műkörömépítéshez való termékeket.. Ez a lakk tetszett meg a legjobban, mert a drogéria fényében gyönyörű lilás-kékes színe volt. (elvileg a 116-os számú lakk) 
Két rétegben vittem fel, nagyon hamar megszáradt, rá pedig egy Born Pretty Store-os lemezzel nyomdáztam, ami most kivételesen nem lett olyan rossz.
Próbáltam több képet készíteni a körmömről, hogy normálisan látszódjon a  lakk színe, talán az első kép sikerült a legjobban.:)





 Ha tetszett nektek a termék, megtudjátok rendelni a Born Pretty Store oldaláról, 
ezen a linken megtaláljátok.:)


You Might Also Like

5 megjegyzés

  1. Nagyon szép lett a végeredmény a nyomdázással!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű lett ez a mani:) A színe is elképesztő

    VálaszTörlés
  3. wow nagyon szép ez a lakk! :))

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen lányok!:))

    VálaszTörlés
  5. csodálatos lett, Petra!!! *-*

    VálaszTörlés

Born Pretty Store

Weheartit