#162. Manikűrvadász 19. Felhívás

15:00



Már nagyon-nagyon régóta vártam ezt a pillanatot, egészen a 2. fordulótól kezdődően, amikor még csak éppen elkezdtem ismerkedni a blogos világgal.  Amikor megláttam, hogy kaptam egy üzenetet Bellától, gondolhatjátok mennyire örültem, többször is el kellett olvasnom, hogy végre felfogjam, hogy én bonyolíthatom le a következő fordulót. Viszont kicsit félek, nehogy elrontsak bármit is, mert hajlamos vagyok elfelejteni egy-két dolgot..:)

Nagyon kedvelem ezt a kezdeményezést, mert így jobban megismerhetjük egymás alkotásait. A játék menete ebben a bejegyzésben található, aki még nem ismerné.:)

Isabella készített egy Instagram profilt a Manikűrvadásznak, ahol minden információ elérhető lesz, mint pl.: a fordulók időpontjai, összefoglaló stb..:)  

Jelentkezési feltételek:

  • Rendelkezz bloggal vagy bármi hasonló online platformmal ahová feltöltöd a manikűrjeidet, de ha nincs az sem probléma, csak jelezd nekem email-ben!:) Ha minimum 30 manikűr szerepel rajta, akkor Tőled is vadászhatnak, ha nincs 30 manikűröd feltöltve, akkor viszont csak Te vadászhatsz. 
  • Írj egy emailt 'Manikűrvadász 19.' jeligével a tpetra1997@gmail.com címre egy rövid bemutatkozóval, amely tartalmazza a neved és a blogod címét, plusz jelezd ha nem rendelkezel 30 manikűrrel vagy ha nincs blogod.
  1. jelentkezési időszak: 2015. július 26 - 2015. augusztus 8. éjfél
  2. párok sorsolása: 2015. augusztus 9.
  3. posztolás: 2015. augusztus 24. (hétfő 18:00!)

A kódok:
Aki nem ismeri még a használatát, ezen a linken bővebb információt kaphat.

<!­­ start InLinkz script ­­>

<script type="text/javascript">

document.write('<scr' + 'ipt type="text/javascript" src="//www.inlinkz.com/cs.php?id=546384&' +

new Date().getTime() + '"><\/script>');

</script>

<!­­ end InLinkz script ­­>


Vagy akinek nem jó az első (pl.: wordpress­esek):

<!­­ start InLinkz script ­­>

<script type="text/javascript" src="//www.inlinkz.com/cs.php?id=546384"></script>

<!­­ end InLinkz script ­­>


Minden email-re válaszolni fogok 1-2 napon belül, ha nem érkezett válasz, kérlek Titeket jelezzétek nekem kommentben.
Aki nem rendelkezik bloggal, minimum 3 nappal a posztolás időtartama előtt küldje el nekem email-ben a vadászott alkotást és egy kis leírást róla.:)

Arra kérlek Titeket, ha van lehetőségetek rá, osszátok meg ezt a bejegyzést, hogy minél többen legyünk.:)

You Might Also Like

12 megjegyzés

  1. Jelentkeztem! :)

    VálaszTörlés
  2. Én is szeretnék jelentkezni :)

    VálaszTörlés
  3. Naná, hogy jövök. :)

    VálaszTörlés
  4. Már írtam is! :D A 18-ban debütáltam, és nagyon tetszett!!

    VálaszTörlés
  5. Megy a mail :) Alig várom ^^

    VálaszTörlés
  6. Én is jövök, vadászni!! :)

    VálaszTörlés
  7. En is jovok es irok, ha hazaertem. A multkori felreertes miatt, most Melcsi es nem Melinda neven fogok jelentkezni. :)

    VálaszTörlés
  8. Jelentkeztem én is, remélem megkaptad az e-mailt! :)

    VálaszTörlés
  9. Ment a levél! ^^

    VálaszTörlés

Born Pretty Store

Weheartit