#167. Manikűrvadász 19.

18:14




Hú, már nagyon vártam ezt a bejegyzést. Elsőnek is szeretném megköszönni Isabellának, hogy én szervezhettem meg ezt a fordulót. Nem is gondoltam volna, hogy ennyi munka van a 'háttérben'.. Nagyon izgultam, hogy mindent rendben csináljak, volt néhány probléma, de szerencsére Bella mindig a segítségemre volt..:)

Nagyon szeretem ezt a kezdeményezést, mert így sokkal jobban megismerhetjük egy-egy blogger alkotásait és annyira jó, hogy a körömlakk imádat nincs korhoz kötve.:)

Az én párom Timi volt, akinek a blogját még a blogom kezdete előtt is olvastam. Imádom a manikűrjeit, mert mindig tud valami újat mutatni. Ebbe a manijába teljesen beleszerettem, amikor elsőként megláttam az Insta oldalán. Sajnos nekem még nincs ilyen mintájú lemezem, ezért akril festékkel próbálkoztam.. Látszik a vonalakon, hogy nem egyenletesek, de nézzétek el nekem, mert ez az első komolyabb próbálkozásom..:)






<!­­ start InLinkz script ­­> <!­­ end InLinkz script ­­>

You Might Also Like

15 megjegyzés

  1. Nagyon szép lett! :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is nagyon szép! Én mindig díjazom a kézzel készült munkákat, mert abban nagyon ügyetlen vagyok. :D

    VálaszTörlés
  3. Csodás lett! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól néz ki! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon ügyes vagy, hogy kézzel festegetted a mintát, szuper lett és köszönet a szervezésért! :)

    VálaszTörlés
  6. Ügyes vagy, nagyon szép lett! *_*

    VálaszTörlés
  7. A kézzel festett minták, talán az apró tökéletlenségeiknél fogva számomra mindig plusz érzelmi töltetet hordoznak, ott vagy bennük Te, és azok a percek, amikor elmélyülten pingálsz, alkotsz.
    Ez egy szép munka, gratulálok!

    VálaszTörlés
  8. Meseszép lett *-* Nagyon ügyes vagy,hogy kézzel ilyet tudsz festeni...

    VálaszTörlés
  9. Csodás, főleg, hogy szabadkézzel festetted. :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép lett! Nekem Afrika jut róla eszembe! :)

    VálaszTörlés
  11. nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
  12. Szerintem tök jó fesztiválhangulata van! ;)

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek!! Aranyosak vagytok!:))

    VálaszTörlés

Born Pretty Store

Weheartit