#168. Pet'la plate lemez

12:38



Ezt a lemezt Julcsi nyereményjátékán nyertem, amit nagyon-nagyon szépen köszönök még egyszer! Már régóta a kívánságlistámon szerepelt, így amikor választanom kellett, nem is volt kérdés számomra, hogy ezt szeretném. 
Az első minta amit ki akartam próbálni az ez a kis muffinos minta volt. Már meg is volt a fejembe, hogy milyen manikűrt szeretnék ezzel készíteni, na de ez teljesen az ellenkezője lett.. Nem tudom hány tutorial videót néztem végig, hány nyomdázással kapcsolatos bejegyzést olvastam el, be is tartottam amiket olvastam/láttam, de sehogy sem akart összejönni ez a nyomdázás.. Nem nagyon foghatom a lakkokra, mert kb. kipróbáltam vagy 15 darabot is, de egyszerűen nem akart rátapadni a nyomdapárnára.. A nyomdapárnát sem mondhatnám hibásnak mert ezt is Julcsitól kaptam, teljesen puha és más blogokon csak áradoztak róla.. Próbáltam reszelni, az kicsit segített, de még mindig nem volt tökéletes.. A minta körvonalát ki kellett szabad kézzel emelnem, hogy látszódjon nagyjából mi is van a körmömön.. Nem azt mondom, hogy szörnyű lett a végeredmény, csak annyi, hogy az egész folyamat elvette a fél napomat..:D
Ti milyen lakkokkal nyomdáztok?:)


You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. A Pet'la lemezemmel én is nagyon megszenvedtem. Nekem kemény párnával (olyasmi, mint az Essence) sikerült a leginkább, és a Moyra Holo-lakkjaival működött együtt, A színes lakkok közül a Moyra 35 és a Moyra 03-as illetve egy Catrice metálbarna, amit egy kicsit még besűrítettem szemhéjpigmenttel. Az én lemezem első szériás, mély vésetű...sajnos annyira macerás főként a tisztítása, hogy nem lett a kedvencem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon nehéz tisztítani is.. Köszönöm a tanácsot, legközelebb ki fogom próbálni a Moyra lakkokkal.:))

      Törlés

Born Pretty Store

Weheartit